Orgullós del meu hospital

Avui toca parlar de l’Hospital, el centre hospitalari on l’exgerent d’Innova Josep Prat va començar la seva vinculació professional amb la ciutat de Reus fa més de 25 anys. Però no es pensin que em tornaré a referir  a la seva polèmica dimissió i als efectes colaterals que se’n deriven, sinó que vull compartir amb l’amable lector/a la meva primera experiència personal al nou centre sanitari de l’autovia de Bellisens. Va ser ara fa tot just una setmana. Vaig tenir una indisposició que feia aconsellable la visita al servei d’Urgències que encara no havia trepitjat. I, la veritat, vaig quedar encantat. D’entrada per les instal·lacions, certament magnifiques. Atenent que en el meu imaginari les “urgències” de l’hospital encara tenien el perfil de l’antic equipament del carrer de Sant Joan, veient aquelles dependències en algun moment vaig arribar a creure que no era ni a la meva ciutat. La visita guiada que còmodament em van fer assegut en una cadira de rodes camí del servei de radioteràpia em va servir per adonar-me de la immensitat del centre hospitalari. Vaig pensar amb aquells que -sovint de manera interessada- han qüestionant la magnitud de les instal·lacions. “Calia fer-les tan grans?” n’hi ha que han proclamat als quatre vents. Doncs sí, perquè no. És un centre sanitari al servei de les persones, feta amb previsió. Què volien? Què l’hospital de referència d’aquestes comarques se’ns quedés petit al cap de pocs anys? No fotem.

I també vaig quedar encantat amb el personal. Un 10 en tots sentits. Em vaig sentir molt ben atès. Cal tenir en compte que quan anem a urgències és lògicament perquè ens fa mal alguna cosa. I això, d’entrada, ja genera una certa incomoditat que et fa ser molt més susceptible. En aquestes circumstàncies el nostre nivell d’exigència augmenta gairebé de manera proporcional a l’índez de la dolència. I per això la feina del personal ha de ser tan exquisida en el fons i en la forma. Naturalment tothom pot explicar la seva, però jo vaig quedar molt satisfet per l’amabilitat i la diligència dels professionals que em van atendre. Al donar-me l’alta me’n vaig anar doblement satisfet: d’una banda alleugerit pel diagnòstic favorable per la meva dolència. I per l’altra orgullós de tenir, al Món de Reus, un hospital d’aquestes característiques. I a més no vaig sentir a parlar d’INNOVA. Cosa que -per cert- amb la que està caient també s’agraeix.

Anuncis

Quant a Josep Baiges

Periodista
Aquesta entrada ha esta publicada en El Món de Reus. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Orgullós del meu hospital

  1. Bartolomé ha dit:

    Los que por suerte o por desgracia hemos utilizado el nuevo hospital nos hemos llevado la misma agradable imprsión. Han venido de visita amigos de Barcelona y se han quedado con la boca abierta. Saludos

  2. carles manzano ha dit:

    Bartolomé, amb la boca oberta i la butxaca buida.
    Un altra obra faraonica i innecesaria ( en els moments actuals ).
    Ara és comença a parlar de la opacitat de innova, jo sospito que és un tema de corrupció política i finançament ilegal d´un partit politic que no cal dir ( el psc )
    Algú sap el que opinem els treballadors del hospital ? algú ha preguntat als que treballen a urgències que pensen del nou hospital i la banda que el gestiona ? No se perqué em sembla que els treballadors de la sanitat no formem part del teu “mon de reus “, això que cada dia estem en contacte amb els reusencs i els seus problemes de veritat.

Deixa un comentari

