L’oferta

(Enrique Canovaca. Reusdigital.cat)

(Enrique Canovaca. Reusdigital.cat)

Ahir em vaig perdre el ple. O potser n’hauríem de dir la vetlla d’Innova. Els nostres regidors van donar l’extremunció al holding d’empreses municipal més trinxat de la història. Però m’ho vaig perdre perquè estava capficat valorant una oferta. Va ser a mitja tarda quan em va trucar un mitjancer, un comissionista. Parlava en representació d’un grup editorial. Volia fer-me una proposta per quedar-se amb el meu bloc. Per comprar el Món de Reus. La seva oferta va ser a la baixa. “Aquesta xifra va en línia amb el nivell d’endeutament de la ciutat a la qual vostè dedica els seus articles” em va comentar amb certa suficiència. Vaig intentar fer-lo canviar d’opinió, rascar alguna cosa més. Però res. No el vaig treure d’aquí. “L’oferta és aquesta. Si vol s’ho rumia unes hores. Però no trigui. Ja veurà com després del ple d’aquest vespre la cotització del seu bloc caurà en picat.”  Va ser un visionari. Les accions del Món de Reus estan sota mínims després de la revelació #Aspactaculà del regidor d’hisenda Joaquim Enrench: “Som una de les ciutats més endeutades de l’estat.” Vaja, que  si als ciutadans ens fessin responsables civils subsidiaris del desmanec encara ens hauríem de rascar la butxaca. Callo, val més no donar idees. Només faltaria això.

Anuncis

Quant a Josep Baiges

Periodista
Aquesta entrada ha esta publicada en El Món de Reus. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a L’oferta

  1. Ei Pep, perque no fas una crònica complerta i fidedigna de tot el que està passant ara als jutjats de Reus, tal com vas fer fa dos anys amb el recompte de vots per exemple? Segur que ara tindria moltíssima audiència i fins i tot segur que podries publicar com una mena de segona part dels 150 dies que van canviar el Mon de Reus. Perque ara sí que s’ha girat la truita del tot oi? I espera’t que això acaba de començar. Ves que l’actual alcalde i membres de l’equip de govern (que llavors estaven a la oposició i ja formaven part d’INNOVA) no acabin passant també pel “banquillo”. VISCA EL MON DE REUS! Més juantxi impossible!

Deixa un comentari

