Jo tenia una casa, el meu somni

Jo tenia una casa

Hi ha dies que l’article d’aquest bloc te’l trobes fet. I avui en tenim un bon exemple. Aquest dissabte a les nou del vespre al Teatre Bartrina es representarà l’espectacle “Jo tenia una casa, el meu somni” en benefici del programa d’habitatge social de Càritas. La iniciativa ha estat possible gràcies a la voluntat desinteressada d’una sèrie d’entitats i persones de la ciutat de sumar-se de manera entusiasta a l’organització. Tot plegat ens permetrà veure, dalt de l’escenari, una excel·lent representació de la qualitat artística que hi ha actualment al Món de Reus.

L’acte està organitzat per Òmnium Baix Camp i Càritas Interparroquial de Reus i coordinat i produït per La Gata Borda, amb una bona causa de fons. Us recomano l’article que l’Antoni Veciana publica al seu bloc Puigdencama on s’expliquen els detalls d’una convocatòria que només necessita una cosa per esdevenir un èxit: el teu suport.

Anuncis

Quant a Josep Baiges

Periodista
Aquesta entrada ha esta publicada en El Món de Reus. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

