Ja sóc del Reus

reus-llufes

Com els bons futbolistes, utilitzo les xarxes socials per oficialitzar el meu fitxatge pel CF Reus Deportiu en aquest mercat d’hivern. El meu somni de petitet sempre ha estat vestir la samarreta roig-i-negra i, finalment, m’ha arribat una oferta prou seductora per tornar als terrenys de joc en una temporada històrica pel nostre equip. No ha estat fàcil decidir-me. El Reddis del Josep Maria Agell m’havia fer una proposta molt temptadora, però finalment el màxim accionista, el Joan Oliver, a cop de talonari m’ha acabat convencent.

Abans fins i tot de la presentació oficial al tapís verd del municipal, el club ha volgut anunciar la meva rutilant incorporació convertint-me en la imatge del cartell del proper partit i que reprodueix la portada d’un dels discs més importants de la història de la música, el del Duo Dinámico. Precisament m’acompanya en la foto l’altre fitxatge d’última hora, el del cap de premsa Xavi Guix, que abandonarà els despatxos del club per convertir-se en un central dur i expeditiu a la reraguarda de l’equip. Ens veiem al municipal per celebrar les victòries del nostre equip. Visca el Reus!

Anuncis

Quant a Josep Baiges

Periodista
Aquesta entrada ha esta publicada en El Món de Reus. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

